Friday, December 31, 2010

KeNaNgaN 2010

assalammualaikum...


Ahlan Wasahlan Wamarhaban Ya 2011..:)




2010...agak cantik juga no nie...dalam cantik-cantik no ini banyak tersimpan kenangan pahit dan manis...bagi kehidupan saya kenangan pahit dan manis sama banyak jer...tapi saya ambil semua itu sebagai kekuatan pada diri saya untuk berubah menjadi yang lebih baik dari tahun-tahun yang lepas...semoga saya menjadi seorang hamba yang taat pada perintah ALLAH...seorang anak yang sanggup berbakti pada ibu...seorang adik yang baik pada kakak dan abang...seorang sahabat yang mampu membantu dalam kesusahan dan membuat mereka tertawa... 2010 juga banyak mengajar saya erti kehidupan di dunia yang banyak dengan pancaroba dan dugaan...alhamdulillah dengan kekuatan iman dan ilmu yang ada saya mampu harunginya...saya bersyukur kepada ALLAh s.w.t kerana memberi peluang kepada saya untuk melihat lagi dunia ciptaanNYA pada 2011...akhir kata dari saya Kehidupan Di Dunia Hanyalah Sementara Yang Kekal Adalah Kehidupan Di Akhirat...

No comments:

Post a Comment